A rendszer telepítésével kapcsolatos kérdések.

A 2016-os év elejétől elérhető az UCS kínálatában az R-keeper MobWaiter éttermi szoftver (kézi rendelés felvevő) Android-os változata is. Az Android operációs rendszert futtató kézi készülék minimális technikai követelményei:

  • OS: Android 4.4.x
  • Kijelző: 5 inch
  • Felbontás: 1280x720, 1920x1080
  • RAM: 1 GB
  • Akkumulátor: 3000 mAh
  • CPU: 4 cores 1MB cache, 1200 MHz
  • GPU:  Mali-400
  • 5 Ghz támogtás előny, de nem feltátel

Igen. Az R-keeper vendéglátó program V6 verziója a hozzá csatolt online adóügyi blokknyomtatóval rendelkezik MKEH engedéllyel és AP számmal, így az általa kiállított bizonylat adóügyi nyugtának minősül.

Megrendelésüket követően az előzetes árajánlatunkat szerződésbe foglaljuk és kiállítjuk az előleggel kapcsolatos díjbekérőnket. Ennek az elutalásával és a szerződés aláírásval kezdjük meg munkánkat jellemzően 1-2 héten (de minimum 2-3 napon) belül. A helyszín bejárást követően kijelöljük a részegységek helyét és egyeztetjük kivitelezőjével a gyenge áramú munkákat. Igény esetén a gyenge áramú hálózatot kiépítjük. A hálózat építés alatt kollégáink előkészítik rendszerüket és elkezdjük használatának az oktatását irodánkban. A menü feltöltést és a hálozat építést követően a helyszínen telepítjük és konfiguráljuk rendszerét.

A helyszínen telepíteni akkor tudunk, ha az összes kivitelezéssel kapcsolatos szakmunka befejezésre került és az egység ki van takarítva. A telepítés az esetek 90%-ban egy nap alatt a helyszínen megvalósul.

Új eszközök üzembe helyezéséhez több finanszírozási lehetőséget kínálunk:

  1. Vásárlás
  2. Részlet fizetéses vásárlás
  3. Operatív lízing
  4. Pályázati támogatás
  5. Bérlet

1. Vásárlás

Az adás-vételi szerződés megkötését és a 30% előleg megfizetését követően szállítjuk a megrendelt eszközöket. A fennmaradó vételárat Önöknek elég 8 munkanapon belül, átutalással megfizetni.

2. Részlet fizetéses vásárlás

Az adás-vételi szerződés megkötését és a 30% előleg megfizetését követően szállítjuk a megrendelt eszközöket. A telepítést követő 8 munkanapon belül a vásárolt eszközök vételárát Önöknek 50%-ra kell kiegészíteni, majd a maradékot az ezt követően három, hat vagy tizenkét hónapra porlasztva havi szerviz díjként. Ebben az esetben rendszereink működését havi idő-kódokkal korlátozzuk. Az eszközök a szerződésben rögzített összes havi szerviz díj megfizetését követően kerülnek az Önök tulajdonába.

3. Operatív Lízing

Ebben az esetben mi nem Önönknek adjuk el a megrendelt eszközöket, hanem lízing partnerünek, akiktől Önök határozott időre bérbe veszik. A bérleti időszak végén egy előre rögzített maradvány értéken pedig megvásárolják. Az operatív lízing előnye, hogy a bérleti díjak azonnal költségelhetők és a könyvekbe az eszközök csak a maradvány érték megfizetésekor kerülnek.

4. Pályázati támogatás

A 4 Tender Hungary pályázatiró partnerünk segítségével elő vagy utófinanszírozási keretek között a rendszer vételára egy összegben kerül megifzetésre. Az aktuálsian kiírt helyi, országos vagy EU-s pályázatok támogatási mértéke helyszínenként változik. Az aktuális informatikai beruházásokhoz kapcsolódó pályázati lehetőségekről kérjük érdeklődjön kollégáinknál. Pályázatíró partnerünk kizárólag sikerdíjas megállapodás keretin belül dolgozik.

5. Bérlet

Éttermi rendszereink elérhetők bérleti konstrukciókban is határozott és határozatlan időre egyaránt. Bérletes rendszereink üzmbehelyezése előtt 3 havi kauciót, a beüzemelés költségét és egy havi bérleti díjat kérünk előre.

De úgy is kérdezhetnénk, hogy bevigyük a konyhába az otthoni sütőnket vagy vegyünk inkább egy pizza kemencét?...?

Éttermi szoftvereink futtatásához célhardverek használatát javasoljuk. A vendéglátó iparban "ipari" körülmények vannak, amelyek erre a célra fejlesztett eszközök használatát igénylik. A folyamatos használat és a pultos illetve konyhai környezet jelentősen eltér egy irodai légkörtől. Az általunk használt FEC POS terminálok, blokknyomtatók, Orderman kézi rendelés felvevők az elmúlt évtizedekben bizonyították tartósságukat és megbízhatóságukat.

Belső elszámoltató rendszereinkből egyenlegközlő bizonylatot adunk az adott rendelés zárásakor. Ez nem adóügyi bizonylat, egy nem hitelesített rendszerből, így semmilyen jogszabályi hivatkozásnak nem kell megfelelnie. A bizonylat végösszegét egy hagyományos pénztárgépbe még gyűjtőnként rögzíteni kell.

Adóügyi rendszerünk esetén a nyomtatóból kiadott nyugta, adóügyi bizonylatnak minősül és megfelel a 48/2013. (XI. 15.) NGM rendeletben foglaltaknak.